* F E R R U M *
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


FORUM O KOVANJU I IZRADI NOŽEVA
 
HomeSearchRegisterLog in

 

 popustanje

Go down 
+2
Karlo Ban
dejalovac
6 posters
Go to page : Previous  1, 2
AuthorMessage
predrag1969

predrag1969


Posts : 509
Join date : 2012-03-17
Age : 53
Location : Malojaroslavec, Rusija

popustanje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: popustanje   popustanje - Page 2 Icon_minitimeWed Jun 13, 2012 12:56 pm

popustanje - Page 2 E138d78f

otprilike ovako. izmedju njih stavis noz i stegnes do kraja. sve skupa u pec na otpustanje
Back to top Go down
Strider
Admin
Strider


Posts : 471
Join date : 2009-12-01
Age : 29

popustanje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: popustanje   popustanje - Page 2 Icon_minitimeThu Jun 14, 2012 3:35 am

Hvala, sada mi je jasnije. Mislio sam da se radio o samo jednom dijelu L profila.
Uspješno popušten na 58-59 HRC-a, osim trna, koji je ostao mekan, 29-30 HRC-a. Nisam zadovoljan sa ispravljanjem tako da u probati Karlovu metodu, ali samo na tom dijelu na kojem je savijen.
Kad ga završim stavljam tonu slika.
Back to top Go down
Strider
Admin
Strider


Posts : 471
Join date : 2009-12-01
Age : 29

popustanje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: popustanje   popustanje - Page 2 Icon_minitimeTue Jun 19, 2012 2:35 pm

Probao jesam ravnati tokom popuštanja. Uzeo sam komad ravnog stainless čelika, stege i na dijelu koji se savijo, stegama izravnao. Nakon popuštanja na nekih 210-220 stupnjeva, boja je bila savršeno zlatna. Nož se je znatno ispravio, ovo što je ostalo je neprimjetno. Sutra na faks testirati tvrdoću pa javim.
Back to top Go down
Guest
Guest




popustanje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: popustanje   popustanje - Page 2 Icon_minitimeMon Oct 08, 2012 12:32 am

pozdrav,jedno pitanjce za znalce Very Happy ,dakle..popustao sam vise vrsta celika u pecnici na razlicitim temp. ali nikad nisam dobio tu zutu boju o kojoj pricate.dali to znaci da nije dovoljno ili ispravno popusteno i da moram ponoviti postupak dok ne dobijem zeljenu boju? RWL-34 na 250*C 1 sat i nista,noz od turpije za zeljezo (djetelina s 4 lista) 150*C 1 h 45min i opet nista,tanjirača isto kao i turpija-nista???? Sad
Back to top Go down
rale

rale


Posts : 557
Join date : 2011-05-04
Age : 49
Location : Bukovac, Novi Sad

popustanje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: popustanje   popustanje - Page 2 Icon_minitimeMon Oct 08, 2012 6:02 am

Probaj u drugoj peci...
Back to top Go down
http://www.ralebladesmith.com
Guest
Guest




popustanje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: popustanje   popustanje - Page 2 Icon_minitimeWed Oct 10, 2012 2:54 am

pa sto u drugoj kad ova moze isto ispec teletinu bez problema Laughing
Back to top Go down
Sponsored content





popustanje - Page 2 Empty
PostSubject: Re: popustanje   popustanje - Page 2 Icon_minitime

Back to top Go down
 
popustanje
Back to top 
Page 2 of 2Go to page : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» POPUŠTANJE TURPIJE

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
* F E R R U M * :: RADIONA :: Toplinska obrada-
Jump to: