* F E R R U M *
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


FORUM O KOVANJU I IZRADI NOŽEVA
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Bosch PBS 75AE

Go down 
4 posters
AuthorMessage
Storvagun




Posts : 3
Join date : 2013-10-25

Bosch PBS 75AE Empty
PostSubject: Bosch PBS 75AE   Bosch PBS 75AE Icon_minitimeSat Nov 09, 2013 11:44 am

Pozdrav ekipa,

potpuni sam početnik pa sam u fazi izrade/nabave svega za kovanje i obradu noževa.
Vidim da većina ljudi koji se ozbiljnije bave izradom imaju tračne brusilice i da je 90% njih "sam svoj majstor" tipa.

Zanima me, isplati li se recimo koristiti Boschovu tračnu brusilicu PBS 75A u ovom vertikalnom položaju. Da li je to dovoljno za izradu sječiva, i može li to ova mašina uopće raditi?

Taj Bosch košta oko 1000kn, koliko bi recimo koštala tračna iz nekakve kućne radinosti?

Evo i slike:

Bosch PBS 75AE 25q43ee
Back to top Go down
predrag1969

predrag1969


Posts : 509
Join date : 2012-03-17
Age : 55
Location : Malojaroslavec, Rusija

Bosch PBS 75AE Empty
PostSubject: Re: Bosch PBS 75AE   Bosch PBS 75AE Icon_minitimeSat Nov 09, 2013 12:30 pm

ova sprava može da pomogne, ali samo donekle. obično se ovakve trakaste šlif-mašine koriste za grubu obradu materijala. s njenom pomoću ćeš moći od flaha da dobiješ neku osnovnu konturu noža, moći ćeš i grubu fazetu da skineš. dalje ćeš morati ručno, jer mislim da nećeš naći trake s sitnijom granulacijom abraziva. posao će ići sporo zbog slabog motora i brzine od svega 5 metara u sekundu, ali će da ti da neke osnovne navike za rad na pravom belt grinderu, koji pre ili kasnije treba nabaviti ako si rešio da se iole ozbiljnije zanimaš izradom noževa.
Back to top Go down
Davor

Davor


Posts : 268
Join date : 2010-02-09

Bosch PBS 75AE Empty
PostSubject: Re: Bosch PBS 75AE   Bosch PBS 75AE Icon_minitimeSat Nov 09, 2013 1:27 pm

Nemamo svi grindere. Kupi si dobru fleksu i dobru turpiju.
Nisu ni tračne svemoguče. Razz